Cristina Vergés Rodríguez
Psicologia clínica
Psicòloga sanitària infantojuvenil amb una àmplia experiència en trastorns del neurodesenvolupament, en concret en trastorns de l’aprenentatge i en el trastorn per dèficit d’atenció amb hiperactivitat. Especialitzada en la intervenció en atenció precoç (infants de 0-6 anys i les seves famílies) i en el trastorn de l’espectre autista (TEA). A més, tinc experiència en gestió i dinamització de grups de nens/es i joves i en realitzar programes d’intervenció emocional, sent guanyadora d’un premi universitari per la creació i intervenció d’un Programa d’Educació emocional.
Tinc el grau en Psicologia i el Màster en Psicologia General Sanitària per la Universitat Autònoma de Barcelona. El màster d’intervenció en atenció precoç i el postgrau en autisme de la Universitat de Barcelona. En els meus anys de formació he adquirit coneixements especialitzats en psicologia infantojuvenil. M’he format en centres de salut mental públiques (CSMIJ, CSMA i centres terapèutics d’hospitalització d’aguts i subaguts). Prèviament a l’assistència en psicologia clínica he realitzat reeducacions psicopedagògiques, tant a la Fundació Institut de Psicologia com en altres centres. També he treballat com a vetlladora d’infants amb diagnòstic de TEA, problemes conductuals i amb trastorns del desenvolupament motriu, en diferents centres educatius. Des de ben jove he tingut interès en l’acompanyament dels infants i els adolescents, sent monitora de lleure durant més de 9 anys, després com a reeducadora i des de fa uns anys com a psicòloga clínica. Aquestes experiències m’han permès reafirmar la meva passió per treballar amb aquestes edats i ajudar aquelles persones que presenten més dificultats.
FORMACIÓ I ACREDITACIONS
Curs d’Especialització (Postgrau) en “Autisme: Diagnòstic i Intervenció” . Universitat de Barcelona.
Màster en Intervenció en Atenció precoç: Primera infància i Família (PIF). Universitat de Barcelona.
Curs formatiu en reeducacions psicopedagògiques. Institut de Psicologia
Certificació del mètode Glifing
Màster Oficial Psicologia General Sanitària. Universitat Autònoma de Barcelona
Guanyadora del Premi TFG de la Universitat Autònoma de Barcelona per fer un Programa d’Intervenció Aprenentatge-Servei (Aps), realitzant un Programa d’Educació emocional per parelles mentores a infants de Primària d’una escola
Grau de Psicologia amb menció en psicologia clínica de la Infància i l’Adolescència.